Bunu yapmam gerekiyordu ve yaptım pişman değilim

ilişkimiz son sürat devam ediyordu.deryanın yanında da rahat davranmaya başladıktan sonra dışarıya pot kırmamak için daha dikkatli olmaya başlamıştık.bu arada ben prezervatif kullanmaya başladım.hatta sevişmemizden evvel deniz yerleştiryordu yarağıma prezervatifleri. Denizin korosundaki aslı diye bir kız cok hoşuma gitmişti.calışmalar sonraları beraber takılmıştık.takılmamız ilerlemişti.hafta sonları özellikle hep beraber dolanıyorduk.denizin yanındayken sarmaş dolaş dolanıyorduk.devamı TUNA …İ...

Patronuma amcığımı verdim, oda bana ev araba aldı

Meraba bn zeynep 21 yasindayim. Ben bi isyerinin sekreteriyim. O gun patron ve ben haric hic kimse gelmemisti. Patronumun adi Egemendi. Kasliydi ve askeri(penisi) cok uzundu pantolonundan bile belli oluyordu. İse gec kaldigim icin ne bulduysam onu giymistim. Bana dar gelen beyaz bi tisortum annemin ceyizime koydugu sexsi gecelik ve mini etegim vardi. Sütyen giymeyide unutmustum.O halimle bile gayet bakimli gorunuyodum. İse gittim ve masama oturdum. Masam mudurle karsilikliydi. Farkinda olmadan e...

UTANGAÇ EŞİM

merebalar herkesebu köşeleri okuyorum bende yaşadıklarımı yazsamı yazsam mı diye çok teretütler içindeydim ama sonuçta yazmak istedim 25 yaşındaydım evlive iki çocuk annesiydim kocamı da çok seviyorum oda beni çok seviyor komşum gülayla bir elbise magzası na gittik magzacı gülayın tanışı ben kocama ve kendime giyisi alıcam aldım ve oraya ismimi yazdırdım haftadan haftaya adama para götürecem öyle anlaştım adamda tmm dedibir hafta sonra gittim adm yanlız dükkanda otu...

sevgilimi götünden siktim

Merhaba ben volkan uzun zamandır burdaki porno hikayeleri'ni okuyorum benimde başimdan gecen bi animi yazmak istedim sevgili okurlar neyse konuya geceyim ben 1.80 boyunda 75 kiloyum kiz arkadasim universitede okuyor neyse birgun bunu alip arabayla dolaşmaya ciktik aracta deliler gibi sevistik ben onu soydum dudaklarimi öyle bi emiyorduki anlatamam onu aracta kucağima oturttum ve göyuslerini emip yalamaya başladim bir yandanda pantolonun dumelerini acip amini okşama calişiyordum kiz amini olşadik...

Kuzenim ile ablalarımızı değiştik

Yine bir yaz akşamında beraberdik ailemiz kemerdeydi ben ablam 2 kuzenim ve yengem ile antalyada kaliyorduk yengem teyzesi gile yatmaya gitmisti ben ve kuzenim anil o gece ablalarimizi sikme hayali kuruyorduk ve grup pornolari izliyorduk saat 2 sulariydi dedemin evde kalan efes siselerinden birini alip icmeyi denedik yasimiz 15 ablalarimiz 17 yasindaydi 4 bardak yarim bardak su ve biraz icki.kokusundan hicbirimiz icemedik sonrasinda kuzenim ablama bakiyordu ablam kuzenime resmen cilve yapiyordu ...

Kuzenimi ve üvey ablamı aynı anda siktim

Yaz akşamıydı dünya kupası vardı bende dünya kupasını izliyordum.ablam ve başak odaya şort ve atletle girdi bende bi kaç saniyeliğinede olsa baktım.sonra başak geldi ve yanıma oturdu kuzen kim yener dedi bende almanya yener dedim o da ben brezilya diyorum dedi ablamda brezilya cok iyi oynuyo dedi bende iddaya girelim mi dedim onlarda tamam dedi nesine dedim uzun bi sekilde dusunduler en son yanit olarak yapariz isde biseylee dediler bende hadi bakalim dedim gorucez dediler ilk yarida almanya 5-0...

yılbaşı

Karim ve ben bu sene yilbasinda harika bir partiye katildik. Yemekten sonra bara geçerek pastamizi beklemeye basladik. Esim Aslı`da benden sonra hemen yanima oturdu. Bana dogru yürürken yüzünde o kadar atesli bir ifade vardi ki nefesimi kesmeme neden oldu o anda. Bu güzel kadini bardaki diger erkeklerin de kestigini fark edebiliyordum. Partinin ne kadar eksiksiz oldugundan, yemeklerin güzelliginden konustuk bir süre. Dans edebilecek alan oldukça genis ve müzik çesidi oldukça fazlaydi. Yapilan...

Kuzenle pişmanlık

Merhabalar bu sitedeki hikayeleri okudukça azıyorum,benimde yaşamış olduğum bir hikaye var kimseye anlatamadığım için buradan anlatıp rahatlamak istiyorum.Ben 30 yaşında bir havayolu firmasında kabin amiri olan ve yalnız yaşayan bir bayanım ve nişanlıyım daha doğrusu “nişanlıy-dım”. Herneyse benim şişli civarında bir akrabamın daha doğrusu amcamın restoranı var. Ben her o civardan geçtiğimde mutlaka uğrarım amcamın yanına, bir iki sohbet edip çıkarım. Geçen cumartesi yine amcamı ziyaret ettiğimd...

Balıkesirden Kilolu Sevgilim

Merhaba ben Onur Balıkesir’de yaşıyorum . Kilolu bayanlardan çok ama çok hoşlanıyorum . 33 yaşındayım 180 boyunda 80 kilo atletik yakışıklı biriyim. İnternetten arkadaşlık sitesine girmiştim . Oradan benim gibi Balıkesir’de yaşayan Sevgi isminde bir bayanla tanıştım . Profilimde kilolu bayanlardan etkilendiğimi yazmıştım oda benim bu yazıma karşılık mesaj atmış .İnternet üzerinden yazışmaya başladık .İlk önce resmi yoktu birbirimizi tanımak için tarif ediyorduk .Yaşının 42 olduğunu öğrendim . Fi...

çılgın sevişme

merhabalar ben istanbulda yaşayan bakımlı bir erkeğim size daha evvel yaşadığım gerçek bir sex olayını anlatıyım.sürekli beraber takıldığım arkadaşlarım vardı bekar evinde yaşıyoruz arkadaşımın yanına kız arkadaşı gelmişti güzel çıtı pıtı bir kızdı neyse ertesi gün biz işe gittik akşam geldik kız arkadaşımız dediki bugün ben kuaförde bayanlarla tanıştım ortam yapmak istiyolar muhabbet falan bizde olur dedik ben ve arkadaşım dışarı çıkıp marketten bişeyler aldık eve geldik bizim seval de hatunla...

18 yaşında lezbiyen ilişkim oldu

Ben damla bu olay gerçek yaşanmış bir olay ben 18 yaşındayken melike diye bir sevgilim vardi bir gün yolda giderken melike bana bize gelsene dedi ve bende tamam dedim onlara gittik anne ve babası işteydi biz lezbiyen pornosu izliyorduk ve orada yapay aletlerle seks yapıyorlardı birden bacağımda bir el hissettim ve melike bene ne olur bizde seks yapalım dedi bende çok istiyordum ama daha önce yanaktan bile zor öpüşüyorduk ben tamam ama bizim yapay aletimiz yokki dedim melike bizde salatayla yapar...

Öğretmenimin amına döşedim

Selam ben şevket önce kendimi tanıtayım ben 1.50 boyunda 50 kiloda güçlü ve kaslı bir erkeğim,neyse benim lise yıllarımdayken beden eğitimi hocamızla aramızda geçen bir anımı anlatacağım,ben hep onun memlerine bakar götüne bakardım hocam durumu anlamış olmalıki bana gülüyordu,bu arada ögretmenim 38 yaşlarında afet bir karıydı.Bunu birgün spor odasında birseylerle ugrasirken gördüm ve giderek sikmek istedigimi soyledim ve oda burda olmaz dedi ve evine davet etti ama gittigimde malesef hocamı sike...

21 yaşında annesini becerdim

ben mehmet ben 21 yaşındayım belki inanmıyacksınız ama ben 21 yaşında çok kötü şeyler oldu ama müthişti benim bir arkadaşım var çok yakın arkadaşım birgün onlardaoturuyoduk bilgisayar oynuyoduk benim sikim kalktı annesini memelerini ucundan görünce sonra ben hemen bakmayı bıraktım inmesi için tuvalete gitmem lazımdı ve giderken annesi benimkinin kalktını fark etti ama çaktırmadı tuvalete gittim ama çok azmıştım ergenlik halleri 2 dakkada boşaldım tuvalette sonra içeri gittim normal bir şekilde ...

Tatil sexi Annem ve Halamı siktim hemde kuzenımle

Ben İsmail kuzenimin adı Mert'tir her yıl olduğu gibi Yaz gelmişti bizde halamlarla tatile gittik odalarımıza geçtik Ben kuzenımle anlaşma yaptık Denize girerken Mert benım annemın bende mertın annesının amcıgına dokunacaktık.. denize girdik ben mertın annesı Meldaya (Halam) memesini sol dirseğimi dokundurup daldım ve o amını mıncıkladım.. Neyse halam denizden cıktı annemın yanına gitti dedi ki kız Melis senın oğlun benim amcıgımı enledi dedi benim annemde senın oğlun da benım amcıgımı enledi de...

Üniversite 1'nci sınıfta tecavüze uğradım

Merhabalar ben 1.69 boyunda 55 kilo 18 yaşında bir bakire kızım daha doğrusu kızdım, orospu çocuğu kaan beni sikmeseydi bakire olarak ne güzel durucaktım :) bizim sinifta kaan diye bi cocuk kumral uzun sacli yakisikli birisi nese konuya geciyim kaan okul cikisi beni evine davet etti Bende bugun gelemem dedim istar etti tmm dedim evine gittik annesi falan yoktu neredeler dedim iste olduklarini soledi benim icimde merak uyanmisti neden beni evine cagirdi diye bana kola ikram etti kkendisinede ald...

Köyde 18 yaşındaki bakire kızı bozuşum

merhaba benim ismim yusuf sizden başımdan geçen bi olayı paylaşim ilk kez yaziyoırum ben sexs çok ama çok meralıyım kaldığım yer baya buyuk bi yer bir gun bi koumşumuz dugunu vardı tabi bend egitmiştim dugunde bitane guzel kzı gurdun öyle mal mal ban bakiyordu tabi bende ona karşı boş degildim guz işaretile ban kafazını saladı hemen evin az ötesind 3eboş bir harba vardı oraya gitik ben sordum beni taniyormusn yok dedi niye çağrdın aynen şunu dedi peki sen niye geldin derken yaklaştım direk e...

azgın sexi karım nermin

slm ben emre 47y 5 yıllık evliyim ve KARIMDAN GİZLİYİM bu sadece benim hayalim fantazim karım nermin 38y 166b 56k kumral bakımlı sexi mini dekolte giyinmesini seven azgın bir kadın benim alet kalktığında bile 11cm ama zaten 2 yıldır hiç kalkmıyor karım ilk yarağı 17y iken yemiş hem amını hem götünü siktirmiş evlenene kadarda yemediği yarak kalkmamış. şuan özel bir şirkette sekreter büyük ihtimalle orada karımı patronları devamlı sikiyorlar bazen eve çok geç alkollü gelir şirketin toplantısı var...

sapık güvenlik

26 yaşında guzel bir kadınım eşim benden 15 yaş büyük ve ondan her konuda nefret ettiğim için sürekli ondan kaçıyorum ayda yılda bir ancak sikisiyorduk ben onu istemiyordum ama sikismeyide çok seviyorum iki sene önce bi güvenlik görevlisi vardı sürekli bakkala yolda nerde görse vücudumu inceliyordu aslında hoşuma gidiyordu ama belli etmiyorum hiç elimden baskasiyla yapmamış çünkü en sonunda numaramı istedi verdim benden çok hoslandini niyetiin sen olmadini söyledi evli oldumu söyleyince sadece a...

Esmer Baldırlı Türbanlı Yengemmm..

Ben Murat baklavalı 188 boyunda iyi yapılı 18 yaşında sexy gencim size yengemlee olan seximi anlatacağım yengem 170 boyunda irive diri göğuslü zenciler gibi çıkık ve şekilli götlü sexy ve türbanlı kadın dı .Geçen yaz köye gitmiştik amcam ve yengemde bizlerle gelmişti .Arabada yengemle beraber kalmıştık yengem bana sevgilin var mı dedi bende bu aralar yok dedim oda aa senin gibi biri nasıl yanlız kalabilir dedi bende bazen olur dedim oda köye bi gidelim orda birilerini bulursun dedi bende or...

18 Yaşındaki Kuzenimin Sallanan Kalçaları

Öncelikle kendimi tanıtayım adım uğur 180 boylarındayım 18 yaşındayım kaslı vucudum neyse konuya geceyim teyzemin bir kızı var ayşenur 195 boylarında iri memeli büyük dimdik sert ve dolgun kalcalı neyse annemin yanında calışıyor bayan kuaföründe onu ne zaman görsem koca götünü ellemek sikmek isterdim birgün dükana gittim yogun kar var dışarda annem iceriye davet etti annem bana işi oldugunu soyledi 2 saat dükkanda durabilirmisin diye rica ettim bende neden olmasın tabi diyerek kabul ettim bununl...

köpeğimle ilk deneyimimiz

Meraba arkadaşlar ben şule öncelikle kendimden bahsedeyim 23 yaşında 163cm boyunda 53 kilo 5 yıllık evli esmer bir bayanım bu olay yaklaşık bir ay önce başımdan geçti eşim seminer için 4 5 günlüğüne antalyaya gitmişti ben se evde tek basıma sıkılıyor köpeğim toni ile vakit geciriyordum toni tazı cinsi hareketli bir kopektir eşim in evde olmadığ ı 3 gündü ben baya sıkılmış ve cinsel duygularım fazlasıyla kabarmıştı internete girip porno izleyerek kendimi tatmin etmeye çalışıyordum taki bi pornod...

Arkadaşımı Siktim

Merhaba adımı vermiyicem ben 18 yaşındayım üniversiteden beri bir arkadaşım vardıçok azgındı bir gün ben onlara ders çalışmaya gittim evde kimse yok rahat ol dedi sonra ikramda bulundu neyse konuya döniyim sonra azmaya başladı sende kaç cm dedibende açtım ölç dedim hemen yalamaya başladı daha sonra ben amın ve memelerini okşadım daha sonra yatağa geçtik deli gibi sakso çekti ben azdım tabii hemen başladım sokmaya 25dk yaladı 1 saat soktum arkadaşı geldi o da azgındı çağırdı onuda onunla beraber ...

Karımın tokmakçısı

selam arkadaşlar.ismim sedat 35 yaşindayim karim sedefse 28.çok uyumlu bir sex hayatimiz var.eşim tam bir sex kölesi.eşim her türlü sexi seviyor.165 boyunda 54 kilo ağirliğinda 80 55 80 ölçülerinde epilasyonlu amciğa sahip tam bir sex makinesi.eşimle dediğim gibi her türlü sexi denedik arada fantaziler yapiyor aramiza erkekler alararak sex hayatimizi renklendiriyorduk.bir gece eşimle sevişirken kiz şu anda bir erkek daha olsa hem seni hem beni sikse nasil olur dediğimde eşim adeta çildirmişti.be...

ilk pasiflik

Merhabalar biraz heyecanlıyım anlatırken bile. Adım ferit bu olay 2009 yılında yaşandı. Ben üniversitede kızlarla cıkan onlarla yatan biriydim ama inanın hep hayalim penis görmekti ve bunun için cıldırıyordum. Boyum 185 bu arada sınıf arkadaşım vardı Muhammet oda 195 cm idi. Ne yalan diyeyim en cok onun penisini görmek belkide emmek istiyordum. Üniversite bittikten sonra muhammet dostumla sürekli mesajlaşırdık o denizlide yaşıyordu ben istanbulda. Karar verdim muhammeti aradım bayramda müsaitsen...

yengemi yeni farkettim

ben 18 yaşındayım adımı veremiyorum nicknameyi veriyim arzulu benım bi yengem var 38 yaşında yüz olarak fazla güzel değil yani yolda görsem dönüp bakmam zaten pek ilgilenmem benım gözüm küçük yengemdeydi sevgililermi dertlermi ona anlatırdım hep onu arzulardım buyuk yengem kıskanırdı tabi bi gün benı çağırdı ben yine ne dicek dedim gittim dayım iş seyahtındeydı ne oldu dedim şu dolabı şurdan çıkaralım dedi domaldı ve dolabı beraber çıkardık kapıdan çıkınca sikim sürttü kalktı o zaman farketmişti...

18 yaşındaki üvey kız kardeşimi sürekli taciz ediyorum :)

Slm arkadaşlar öncelikle hikaye yüzde yüz gerçektir bunu bilmenizi isterim. Benim adım berk 26 yaşındayım samsunda yaşıyorum iki kardesiz babam sürekli is için yurt dışında seyahat eder uzun süre eve ugramazdi. Maddi durumumuz iyiydi ben evde annem ve kiz kardesimle beraber yaşıyorum. Kiz kardeşim dilek 17 yaşında lise son sınıf öğrencisi yasitlarina göre oldukça olgun gösteren bir kızdır. size biraz ondan bahsedeyim. Dilek 170 boyunda 55 kilo beli ince götü yuvarlak kalkik bir kızdı dilek rah...

Sevgilimi başkaları sikiyor

Ben 183 boyunda kumral bir erkeğim sevgilimse 179 boyunda kalçaları gayet dolgun bir kızdır istanbulda beraber yaşıyoruz sevgilimi başkalarıyla sikişirken izlemek ve onlara hizmet etmek bana çok keyif veriyor geçen hafta ben evde uzanıp televizyon izlerken bir erkekle içeri girdi hoşgeldiniz arkadaş kim dedim oda bana bakıp berkay okuldan arkadaşım dedi böylece tanıştık sonra ben su içmek için mutfağa gittim salona geri döndüğümde bi baktım berkay sevgilimin ağzına veriyo bende hiç bozmadan eğle...

Üvey bacımın mini etekli hali beni delirtti

ben karimla tartistim evden ayridim emekli anem bobam simarik bacim la yasiyordum gunluk alkol aliyom bobamlar gece saat 10yatar 11 eve gelirim bacim yemek verir yataardi yine birgun yemekden sonra gizli numara beni aradi bakmadim odama gittim yine aradi karim sandim bakdim sesini deyis tirdibi bayan gunerce ayni saate arardi yataga girerdim onla telefon da sohbet ederdik tek sarti kim oldugunu sormiyacagim zaman la ona bagimli oldum her aksam konusuruz onu tanimak istedigimi soyledim ona as...

Masör Rabu

Merhaba hikaye seven arkadaşlar ben masörüm masör rabu benim başımdan geçen birden çok fazla hikaye var fakat hepsini anlatamam fakat içlerinden birisisizlere anlatacağım çorbadan benimde tuzum olsun adım cem 26 yaşında İzmir bölgesinde masörüm şehir dışında çıkıyorum fakat ücretlendirme farklı oluyor. Ve Be gerçek masörüm bay bayan genç yaşlı çocuk dul eş hiç fark etmez. Neyse hikayeye geçeyim. Bir gün telefonum çaldı ve arayan bir beyefendi idi İstanbul dan geldiğini ve güvenilir bir masör ih...

hayvanlarla sikiş

slm ben 28 yaşında miyon tipli sarısın bir bayanım eşimden ayrıldım oldum olası köy yerinde kalırız birgün ahıra gittim annemler evde oturuyorlar aklıma pislik geldi ve tahrik oldum daha önce yastıga sürterek boşalıyordum ve birden gözume bizim at takıldı ama dişi olan atta kendimi nasıl boşaltacaktım şalvarımı çıkarttım atın üzerine oturdum sürtmeye başladım atın sert kılları amıma deydikçe daha çok tahrik oluyordum o gun ole geçti aradan bir kaç gün geçti bu sefer köpek girdi aklıma ya erk...